Ons contacteren

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?
Contacteer ons dan via email en ons team zal u zo snel mogelijk verder helpen.
Voor technische vragen en/of specifieke prijsaanvragen, gelieve uw Auto5 te contacteren.
Gelieve het onderwerp van uw aanvraag in te vullen:

Veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling op Auto5.be?

Het bestellen van producten online is nog nooit zo makkelijk geweest als op Auto5.be!

Hier zijn de verschillende te volgen stappen:


Stap 1 :

Voeg een of meerdere artikelen toe aan uw winkelmand door simpelweg op de knop « Kopen » te klikken. Bij sommige producten zal u misschien uw AUTO5 center moeten selecteren en/of uw wagen om de juiste prijs weer te geven.



Stap 2 :
Zodra een artikel in de winkelmand belandt zal u de keuze hebben om ofwel op « Doorgaan met winkelen » (indien u nog meer artikelen wenst te kopen) ofwel op « Ga naar winkelmand » (indien u uw bestelling wil plaatsen) te klikken.



Stap 3 : 
Op de pagina « winkelmand » kan u al uw artikelen zien die u geselecteerd heeft om te bestellen en eventueel de hoeveelheid aanpassen. U kan eveneens tijdens deze stap ervoor kiezen om een afspraak te maken in een van onze ateliers om de bestelde artikelen meteen te monteren (afhankelijk van wat u besteld heft).

Stap 4 : (indien u zich nog niet ingelogd of geregistreerd heeft)
Nadat u uw bestelling beëindigd heeft dient u ofwel een account aan te maken om u te identificeren ofwel u in te loggen als u al een account heeft.

Stap 5 : 
Op de pagina « Beveiligde betaling » dient u een betalingswijze te kiezen. Vooraleer u uw betalingswijze kan valideren dient u de algemene verkoopsvoorwaarden te accepteren.

Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelmand?

U kan een of meerdere artikelen toevoegen aan uw winkelmand door te klikken op de knop « Kopen » te klikken. Bij sommige producten zal u misschien uw AUTO5 center moeten selecteren en/of uw wagen om de juiste prijs weer te geven.

Opgelet, in het geval dat u een afspraak voor een bandenwissel heeft toegevoegd aan uw winkelmandje, kan u hierna geen andere artikelen of prestaties meer toevoegen.
U dient dan uw winkelmandje met de afspraak af te ronden zodat u daarna met een nieuw winkelmandje kan beginnen.

 

Betaling

Wat zijn de mogelijke betaalwijzen op Auto5.be?

U kan uw bestelling betalen via Visa, Mastercard, Bancontact/Mister Cash en Paypal.

Wat zijn de mogelijke betaalwijzen in de AUTO5 centra?

In de centra kan u cash betalen, met Visa of met Bancontact/Mistercash.


Op auto5.be kan u uw bestelling betalen via Visa, Mastercard en Bancontact/Mister Cash.

Wanneer wordt mijn betaling afgetrokken van mijn rekening ?

Het bedrag van uw bestelling gaat onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling van uw saldo van uw bankkaart af.

Bestellingen wijzigen of annuleren

Hoe kan ik een bestaande bestelling wijzigen?

Om uw bestelling te wijzigen dient u naar het AUTO5 center te gaan waar u uw pakket zou ophalen met uw bestelling nummer en uw identiteitskaart. Ons team zal uw wijzingen daar opnemen en doorgeven.

Indien u niet in staat bent om zich naar een AUTO5 center te begeven, gelieve u te wenden tot onze klantendienst in de rubriek Contact, via het formulier “Uw bestelling”. Ons back-office team zal dan overgaan tot de wijziging van uw bestelling.

Hoe kan ik een bestaande bestelling annuleren?

Om uw bestelling te wijzigen dient u naar het AUTO5 center te gaan waar u uw pakket zou ophalen met uw bestelling nummer en uw identiteitskaart. Ons team zal uw wijzingen daar opnemen en doorgeven.

Indien u niet in staat bent om zich naar een AUTO5 center te begeven, gelieve u te wenden tot onze klantendienst in de rubriek Contact, via het formulier “Uw bestelling”. Ons back-office team zal dan overgaan tot het annuleren van uw bestelling.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?

U heeft het recht om binnen de 14 kalenderdagen uw product te retourneren.

Gepersonaliseerde artikelen worden niet teruggenomen (voorbeeld : nummerplaten, op maat gemaakte hoezen, op maat gemaakte tapijten,…), net zoals artikelen die niet meer geschikt zijn voor de verkoop (voorbeeld: geactiveerde Coyote, gebruikte sneeuwkettingen).

De artikelen moeten in een Auto5 center naar keuze worden teruggebracht.

In geen geval mag een product teruggestuurd worden naar de hoofdzetel van Auto5.

U wordt onmiddellijk terugbetaald wanneer de retour voltooid wordt in een van de AUTO5 centers in België. De teruggave zal cash plaatsvinden in de winkel zelf.
Voor terugbetalingen die meer dan 400€ bedragen dient de klant vooraf een aanvraag in te dienen onder de rubriek Contact, via het formulier “Uw bestelling”. Ons back-office team zal dan overgaan tot de terugbetaling op de rekening van de klant binnen de 30 dagen. Zij zullen de klant dan ook contacteren voor een afspraak om de producten terug te brengen.


De producten dienen ongebruikt geretourneerd te worden in hun originele verpakking, samen met alle eventuele accessoires en handleidingen en de betreffende facturen alsook het volledig ingevulde, gedateerde en getekende retourformulier. Beschadigde, gebruikte, vuile en incomplete artikelen kunnen niet worden teruggenomen.
Banden die reeds gemonteerd werden op de velgen kunnen niet worden teruggenomen.

Hoe en wanneer gebeurt de terugbetaling van teruggebrachte artikelen?

In het geval van een terugzending of de annulering van een bestelling in een AUTO5 center, zal u meteen worden terugbetaald na controle van de artikelen.

Voor terugbetalingen die meer dan 400€ bedragen dient de klant vooraf een aanvraag in te dienen onder de rubriek Contact, via het formulier “Uw bestelling”. Ons back-office team zal dan overgaan tot de terugbetaling op de rekening van de klant binnen de 30 dagen. Zij zullen de klant dan ook contacteren voor een afspraak om de producten terug te brengen.

Verkeerde of incomplete bestelling

Wat moet ik doen indien ik niet alles heb gekregen?

We verzoeken u meteen de inhoud van uw pakket(ten) te na te kijken wanneer u dit gaat ophalen in uw AUTO5 center en de bestelbon te ondertekenen die uw AUTO5 verkoop medewerker u meegeeft. Indien uw pakket(ten) niet volledig zijn gelieve dit te melden aan de verkoop medewerker van AUTO5. Deze zal de nodige actie ondernemen om uw bestelling te vervolledigen.

Wat als een of meerdere artikelen beschadigd zijn?

Indien een of meerdere artikelen beschadigd zijn, gelieve dit te melden aan de verkoop medewerker van AUTO5. Wij zullen zorgen voor een gepaste oplossing.

Wat indien ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Indien uw bestelling per ongeluk een verkeerd artikel bevat verzoeken wij u meteen te wenden tot een AUTO5 verkoop medewerker.

Wij zorgen ervoor dat het artikel zo snel mogelijk wordt vervangen.

Ik heb een probleem met betrekking tot de e-commerce en Auto5 kan me geen duidelijk antwoord geven, wat moet ik doen?

Auto5 hecht een groot belang aan de volle tevredenheid van haar klanten. In het geval van klachten, zoeken we de meest geschikte oplossing. Toch, als u denkt dat Auto5 nog geen duidelijke oplossing heeft gevonden voor uw probleem, kan u een klacht bij de Geschillencommissie indienen via het Europees ODR-platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Mijn factuur

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt uw factuur bij afhaling van uw bestelling in een AUTO5 center. U zal dan uw factuur kunnen zien in uw account. Bij het valideren van uw bestelling krijgt u een factuur van uw voorschot.

Wat gebeurt er met mijn gegevens na het plaatsen van een bestelling?

AUTO5 bewaart geen enkele bankgegevens. Bijgevolg loopt u geen enkel risico wat de veiligheid betreft van uw bankkaart op onze website.

Waarom wordt er soms een kopie gevraagd van mijn identiteitskaart of domiciliebewijs?

Opdat wij de risico’s op fraude kunnen verminderen zien wij ons genoodzaakt om in sommige gevallen een controle uit te voeren. Het kan dus zijn dat u een bewijs gevraagd wordt. U beschikt over 72 uur om ons de gevraagde documenten te bezorgen via post, fax of e-mail.

Bestelling volgen

Hoe kan ik zien of mijn bestelling correct geplaatst werd?

Nadat uw bestelling geplaatst werd op onze website ontvangt u een bevestigingsmail van uw bestelling. U kan eveneens naar uw account gaan en in uw account klikken op “mijn bestellingen”. Daar kan u de gewenste bestelling selecteren zodat u ziet of dat deze correct geplaatst werd.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat moet ik doen?

Nadat uw bestelling geplaatst werd op onze website ontvangt u een bevestigingsmail van uw bestelling. Indien u deze niet heeft ontvangen raden wij u aan om eens in uw “spam”-folder te kijken. Als u hem daar ook niet vindt verzoeken wij u om in uw account te klikken op “mijn bestellingen” om te kijken of deze goed werd geregistreerd. Indien uw bestelling niet verschijnt kan u via mail contact opnemen met ons contactcenter door op deze link te klikken.

Levering

Wat zijn de mogelijke leveringswijzen?

Voorlopig past auto5.be enkel het principe van de “click & collect” toe. Dit wil zeggen dat uw bestelling zal geleverd worden in een Auto5 center naar keuze. Dit is gratis.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten ?

Voorlopig past auto5.be enkel het principe van de “click & collect” toe. Dit wil zeggen dat uw bestelling zal geleverd worden in een Auto5 center naar keuze. Dit is gratis.

Wat zijn de mogelijke leveringswijzen?

De leveringstermijnen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten in onze centers en/of in onze depots en kunnen variëren tussen de 2 uur en meerdere weken, vooral wanneer het product op bestelling is.

U ziet de leveringsdatum wanneer u uw center hebt gekozen waar u uw bestelling wilt ophalen.

Afhaling bij AUTO5

Is de levering in een Auto5 center gratis?

De levering is gratis in het door u gekozen Auto5 center.

Welke documenten moet ik meebrengen bij het ophalen van mijn pakje?

Om uw pakje op te halen dient u enkel uw geldig identiteitsbewijs en de bevestigingsmail van uw bestelling mee te brengen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling klaar is in het Auto5 center?

U wordt via email en SMS (als uw gsm-nummer in uw account geregistreerd is) gewaarschuwd dat uw pakje klaar is om opgehaald te worden in het door u gekozen Auto5 center.

Wat zijn de leveringstermijnen? Wanneer is mijn bestelling klaar?

De leveringstermijnen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten in onze centra en/of depots.

De termijnen kunnen van 2 uur tot enkele weken variëren, vooral als het product moet besteld worden in ons entrepot.

De leveringstermijn zal berekend worden zodra u uw Auto5 center hebt aangeduid waar u uw bestelling wil ophalen.

Waar vind ik de verschillende Auto5 centra terug en hun openingsuren?

Klik hier om de volledige lijst van onze centra, samen met hun contactgegevens terug te vinden.

Producten

Hoe vind ik de juiste wisselstukken voor mijn voertuig terug?

Indien u een wisselstuk zoekt zal het nodig zijn om uw voertuig in te geven. Om dit type van producten te zoeken verzoeken wij u het merk, model en cilinderinhoud. Deze gegevens zorgen ervoor dat u de producten speciaal voor uw voertuig te zien krijgt.

Hoe vind ik banden terug voor mijn voertuig?

Om aangepaste banden voor uw voertuig te vinden is het nodig om volgende gegevens te registreren: breedte, hoogte, diameter, laadindex en snelheidsindex.

Waarom vraagt men mij om mijn type auto wanneer ik producten opzoek?

Voor sommige producten is het nodig om uw voertuig te kennen zodat u de juiste, aangepaste producten te zien krijgt.

Hoe vind ik een product terug op Auto5.be?

Om een product te vinden op Auto5.be kan u in de zoek balk bovenaan de website sleutelwoorden intypen of via de verschillende menuknoppen zoeken.

Indien u een product zoekt dat niet aanwezig is op Auto5.be kan u ons altijd via mail contacteren door hier te klikken, of naar uw Auto5 center te bellen.

Ik heb een product gezien in een Auto5 center maar vind het niet terug op Auto5.be, wat moet ik doen?

Indien u een product zoekt dat niet aanwezig is op Auto5.be kan u ons altijd via mail contacteren door hier te klikken, of naar uw Auto5 center te bellen.





Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product in een Auto5 center nagaan?

Om de beschikbaarheid van een artikel in uw Auto5 center na te gaan kan u het artikel toevoegen aan uw winkelmandje en aanduiden in welk Auto5 center u uw pakje wil ophalen. Tijdens deze stap ziet u of het artikel reeds aanwezig is in het door u gekozen Auto5 center of het artikel op bestelling is. De voorziene leveringstermijn wordt eveneens weergegeven.

Wat betekent het pictogram “exclu web”?

Het pictogram « exclu web » betekent dat het product enkel en alleen op Auto5.be beschikbaar is. Dit product is dus niet beschikbaar in uw Auto5 center. U hebt dus de mogelijkheid om het op Auto5.be te bestellen en het gratis te laten leveren in uw Auto5 centrum naar keuze.

Kan ik alle producten van Auto5 vinden op Auto5.be?

Jazeker, u vindt al onze producten terug op deze website. Indien u een product zoekt dat niet aanwezig is op Auto5.be kan u ons altijd contacteren door hier te klikken, of naar uw Auto5 center te bellen.

Prestaties

Waarom vraagt men mij om mijn voertuig te kiezen, of een Auto5 center te kiezen?

Voor sommige artikels is het nodig om uw voertuig te kennen of een Auto5 center te kiezen zodat wij het juiste tarief kunnen berekenen en de reële beschikbaarheid van een artikel in uw Auto5 center.

Is het mogelijk om een afspraak te maken voor prestaties op Auto5.be?

Ja, voor bepaalde prestaties kan u een afspraak maken op de website en de prestatie online kopen. De prestaties die u online kan aankopen worden aangeduid door de knop “kopen”. Voor sommige prestaties zal u uw Auto5 center moeten kiezen of uw voertuig moeten registreren alvorens u de aankoop kan afronden.

Kan ik prestaties kopen op Auto5.be?

Ja, voor bepaalde prestaties kan u een afspraak maken op de website en de prestatie online kopen. De prestaties die u online kan aankopen worden aangeduid door de knop “kopen”. Voor sommige prestaties zal u uw Auto5 center moeten kiezen of uw voertuig moeten registreren alvorens u de aankoop kan afronden.

Wat moet ik doen als mijn voertuig niet in de lijst van voertuigen verschijnt?

Indien u uw voertuig niet terug vindt in de lijst van voertuigen kan u contact opnemen met onze klantendienst door hier te klikken.






Afspraak maken

Hoe kan ik een afspraak voor de werkplaats maken ?

Om uw afspraak te maken kiest u eerst de prestatie. Vervolgens kiest u het dichtstbijzijnde Auto5 center waar u uw prestatie wil laten doorgaan. U dient zich vervolgens aan te melden of te registreren indien u nog geen account heeft. Ten slotte kan u in de agenda online een datum en uur kiezen. U gaat dan over tot betaling via de beveiligde pagina. U krijgt tenslotte een bevestigingsmail met de datum en het uur van uw afspraak.

Afspraak wijzigen of verwijderen

Hoe kan ik een afspraak in het werkplaats annuleren ?

Om uw afspraak te annuleren dient u naar het gekozen AUTO5 center te gaan waar u de afspraak had geboekt. Ons team zal daar uw afspraak annuleren en u het reeds betaalde bedrag terugbetalen. Indien u een afspraak wil annuleren voor een bandenomwisseling volstaat het om contact op te nemen met uw Auto5 center naar keuze en uw annulatie door te geven.

Hoe kan ik het uur van mijn afspraak wijzigen ?

Om uw afspraak met het atelier te wijzigen dient u rechtstreeks naar uw Auto5 center te bellen. Om het telefoonnummer te weten van uw center, klik hier.




Bijkomende diensten

Waar vind ik de verschillende Auto5 centra terug en hun openingsuren?

Klik hier om de volledige lijst van onze centra, samen met hun contactgegevens terug te vinden.

Biedt Auto5 een vervangwagen aan?

Auto5 stelt alles in het werk om zo snel en efficiënt mogelijk de reparaties, onderhouden en andere diensten te verwezenlijken. U kunt ter plaatse wachten, intussen inkopen doen of rustig iets gaan eten/drinken in de commerciële centra die zich gewoonlijk vlakbij bevinden. Omwille van deze redenen en om onze lage prijzen te kunnen behouden bieden wij geen vervangwagens aan.

Mijn account

Hoe maak ik een account aan ?

Om een account aan te maken op Auto5.be volstaat het om uw email adres in te geven en een wachtwoord te kiezen (cijfers en/of letters) van 6 tekens.

Het maken van een account zal ervoor zorgen dat u bestellingen kan plaatsen en bovendien dat u toegang heeft tot alle aangeboden diensten op Auto5.be (bestelling plaatsen, bestek vragen, afspraken maken,...).

Om toegang te krijgen tot het maken van uw account volstaat het om te klikken op « aanmelden » (op de homepagina). U kan eveneens een account aanmaken tijdens het plaatsen van uw bestelling (in de rubriek “uw gegevens”).

Hoe meld ik me aan ?

Om toegang te krijgen tot uw account volstaat het om te klikken op « aanmelden » (op de homepagina). Daar geeft u uw email en wachtwoord in. U kan u eveneens aanmelden tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen ?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten kan u op « mijn account » klikken op de homepagina en vervolgens op « bent u uw wachtwoord vergeten ? » Daar geeft u uw emailadres in en vervolgens zal u een email ontvangen met een link die ervoor zorgt dat u een nieuw wachtwoord kan instellen.

Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd ?

Geen persoonlijke gegevens worden verzameld zonder uw toestemming. De gevraagde gegevens op de website zijn exclusief bedoeld voor Auto5 en niets wordt aan derden doorgegeven.

De verzamelde gegevens worden opgeslagen en zijn sterk beveiligd.


Hoe kan ik me op de Newsletter abonneren ?

Om u te abonneren op de nieuwsbrief Auto5 klikt u op “Newsletter” bovenaan de homepagina.
Daarna volstaat het om uw emailadres in te geven.

Hoe kan ik me uitschrijven van de Newsletter ?

Om u uit te schrijven op de newsletter Auto5 klikt u op de link onderaan in onze newsletters.

Garanties op producten

U geniet van een garantie van 2 jaar op al onze producten, met uitzondering uiteraard van verbruiksgoederen (vb.: remschijven). Auto5 biedt uitgebreide garanties op diverse producten, voornamelijk van het merk Norauto : batterijen, banden, dakkoffers,...

De laagste prijzen

Welke producten behoren tot de « laagste prijs garantie » ?

Onze laagste prijs garantie geldt enkel op de volgende producten exclusief plaatsing: banden, standaard uitlaat katalysatoren, schokdempers (behalve veren), remschijven, achterrem kits, driehoeken, arm, kogelgewricht ophanging en stuurinrichting.

Wij betalen u het verschil terug indien u het product elders goedkoper vindt.   

 

    • Voor een identiek product, verkocht onder dezelfde voorwaarden.

    • Binnen een tijdspanne van 15 dagen

    • Op voorlegging van een bewijs (Bestek, folder enz.)

Auto5 draagt de garantie hoog in het vaandel. Prijzen aangeboden door handelaars welke niet beschikken over vaste verkooppunten, geen diensten aanbieden in België, en zich beperken tot het leveren van hun producten rechtstreeks bij de klant of via een onafhankelijk montagepunt, zijn dus uitgesloten.

Ik heb mijn gekocht product, dat onder de laagste prijs garantie valt, ergens anders goedkoper gevonden. Wat moet ik doen om de het prijsverschil terugbetaald te krijgen?

Voor de producten onder de « laagste prijs garantie », indien u goedkopere prijzen vindt in een concurrerende fysieke winkel of internetwebsite in België (prijzen in euro)

met uitzondering van alle veilingen online, beurzen online, advertenties tussen individuen en / of professionals, zal Auto5 het verschil terugbetalen aan de volgende voorwaarden:


- U moet uw aankoop bij Auto5 (in een center of via de website) aantonen door ons uw kassaticket of factuur te bezorgen.

- U moet uw aanvraag tot terugbetaling indienen in uw Auto5 center of via de website binnen de 14 dagen van uw aankoop.


- U moet samen met uw aanvraag elementen bijsluiten die aantonen dat u hetzelfde product ergens anders goedkoper hebt gevonden dan bij Auto5  (vb. : folders tijdens de geldige tijdspanne, bestek, factuur pro forma, print screen met de URL van de website die een goedkopere prijs aanbiedt en de datum…). 

-De aanvraag tot terugbetaling moet over een artikel gaan dat volledig gelijk is met het bij Auto5 gekochte artikel : nieuw, zelfde merk, zelfde grootte, zelfde model en referentie, zelfde staat.

- De prijs van de concurrent moet de volledige prijs zijn en mag geen kortingsprijs zijn door bv. promoties, solden of andere kortingen.

Dienstverlening na verkoop

Kan ik beroep doen op Auto5 voor een defect buiten garantie?

Onze dienst na verkoop herstelt producten van de merken die bij Auto5 gekocht werden. Een bestek (betalend) wordt u opgestuurd via de post. Het bedrag van het bestek dekt de kosten die bij de opstart van de procedure komen kijken. Deze kosten zullen volledig worden afgetrokken van uw factuur van herstelling als u het bestek aanvaardt.

Kan ik mij wenden tot de dienst na verkoop van mijn Auto5 center voor mijn defect product dat ik kocht op Auto5.be ?

Als u uw product gekocht heeft op Auto5.be kan u u zeker wenden tot uw Auto5 center van uw keus in België om de dienst na verkoop procedure op te starten.

Wat moet ik doen wanneer bij eerste gebruik mijn product niet goed lijkt te werken ?

Indien, ondanks de instructies op de gebruiksaanwijzing, uw product niet lijkt te werken, kan u naar uw Auto5 center naar keus begeven of ons via mail contacteren via deze link.

Recycleerbare producten

Hoe kan ik mijn gebruikte batterij terugbrengen of elektrisch of elektronisch afval?

Voor het elektrisch en elektronisch afval : conform de wet van 20 juli 2005 stelt Auto5 haar klanten een specifiek inzamelsysteem voor in de Auto5 centers in België.

Voor batterijen en accu’s stelt Auto5 aan haar klanten eveneens een inzamelpunt voor in de Auto5 centers.
U kan deze binnenbrengen in onze centers, de transportkosten zijn voor de rekening van de klant.

Welke gebruikte producten kan ik terugbrengen naar een Auto5 center ?

U kan volgende gebruikte producten binnenbrengen in een Auto5 center naar keuze : batterijen, olie, accu’s, elektrisch en elektronische producten.

Schrootwaarde en recyclage bijdrage

Wat is dat, schrootwaarde ?

Sommige items (dynamo's, starters en transmissie) kunnen een schrootwaarde hebben op het oude product (identiek hetzelfde als het bestelde artikel) .

U wordt op de hoogte gebracht van de schrootwaarde op de productpagina op Auto5.be.

Om een terugbetaling van de schrootwaarde te verkrijgen, moet u uw oude artikel terugbrengen bij een Auto5 center . De factuur van de bestelling zal worden gevraagd voor de terugbetaling van de waarborg en het geretourneerde artikel moet compleet zijn. Artikelen moeten worden geretourneerd in de verpakking van het nieuwe product. Het duurt ongeveer een maand om een terugbetaling te krijgen na de levering van de bestelling.

Hoe kan ik een product met schrootwaarde terugbrengen naar Auto5 ?

Om de terugbetaling van de schrootwaarde te verkrijgen moet u

Om een terugbetaling van de borg te eisen, moet u uw oude artikel terugbrengen bij een Auto5 center .
De factuur van de bestelling zal worden gevraagd voor de terugbetaling van de waarborg en het geretourneerde artikel moet compleet zijn. Artikelen moeten worden geretourneerd in de verpakking van het nieuwe product. Het duurt ongeveer een maand om een terugbetaling te krijgen na de levering van de bestelling.

Recyclage bijdragen

De recyclage bijdrage is algemeen verplicht en zorgt ervoor dat de verwerkingskanalen die gebruikte producten verwerken om de impact op het milieu te minimaliseren gefinancierd worden.

Auto5 maakt uitsluitend gebruik van de geaccrediteerde instellingen om een optimale behandeling van onze gebruikte producten te garanderen.

Auto5 NV. Hoofdzetel : PAEPSEM BUSINESS PARK , Paepsemlaan 20 ,1070 ANDERLECHT. E-mail: callcenter@auto5.be